فروشگاه

دانلود رایگان مقاله انگلیسی تاثیرات هویت و تصویر محبوبیت برند در اذهان عمومی

مقاله: Effects of brand love, personality and image on word of mouth

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.

مصرف کنندگان را دوست نام تجاری مد خود را به دلیل شور و شوق آن را در آنها را الهام بخش. آنها می خواهند به خوش لباس و به خوبی نیز مرتب آنها می خواهند با آخرین سبک مطلع شود. در واقع، مارک های مد به دنبال ضبط و درخواست تجدید نظر مصرف کنندگان جوان بازارهای که تمایل به بیان خودشان با استفاده از مد. مارک های مد شیک مانند H & M، زارا و مانگو در سراسر جهان محبوب تر شده اند. لباس های خود را، جواهرات و لوازم جانبی شیک و با قیمت مناسب می باشد. آنها با موفقیت برنده شدن در قلب میلیونها نفر از زنان جوان که یک پیوند قوی تر با مارک های خود را. به عبارت دیگر، مصرف کنندگان در عشق با مارک های مد خود در سنین جوانی قرار می گیرند. بنابراین، یک پایه محکم خواهد شد بین مصرف کنندگان و مارک های که مصرف کنندگان را قادر به ابراز نظرات خود و دادن بازخورد مثبت به مصرف کنندگان دیگر است. ارائه شده با ادبیات فوق، این مطالعه با هدف بررسی ارتباط بین عشق نام تجاری و مفهوم های مختلف شخصیت برند، تصویر برند و WOM. بنابراین، بخش زیر بررسی ادبیات با هدف unpicking دیگر ساختارهای اساسی از مدل ارائه شده (شکل 1) و در حال توسعه فرضیه های پژوهش فراهم می کند.

  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی