فروشگاه

دانلود رایگان مقاله انگلیسی نقش مدیریت امانی (اعتماد) الکترونیک در خرده فروشی آنلاین

مقاله: Role of electronic trust in online retailing :A re-examination of the commitment-trust theory

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.

اگرچه آنلاین خرده فروشی در حال تکامل است در نرخ بی سابقه، شرکت کنندگان در تمام سطوح هنوز هم فقدان بنیادی اعتماد نشان می دهند. EGGER (2000) اشاره کرد که "مشکل استفاده و عدم اعتماد با توجه به حریم خصوصی پرداخت آنلاین و خدمات به مشتریان قرار گرفته اند به را تشکیل می دهند یک مانع روانی واقعی به تجارت الکترونیک". به طور گسترده ای احساس می شود، بنابراین، که اهمیت اعتماد در بورس کسب و کار الکترونیکی سزاوار توجه ویژه (از Warrington و همکاران، 2000). خرده فروشان می توانند روابط متقابلا ارزشمند با مشتریان از طریق یک فرایند همکاری مبتنی بر اعتماد ساخت (دایال و همکاران، 2001). با این حال، روشی که در آن اعتماد ممکن است به دست آورد و تاثیر آن بر نتایج کسب و کار الکترونیکی هنوز به خوبی مشخص نشده است (جونز و همکاران، 2000). عوامل مربوط به اعتماد در خرده فروشی آنلاین از بسیاری از دیدگاه های مختلف توسط محققان از رشته های مختلف دیده شده است، و اغلب در شرایط مختلف بیان شده است. نیاز به یک چارچوب مشترک است که به یک درک مشترک از مفهوم اعتماد و روابط خود را با سوابق و پیامدهای آن پشتیبانی وجود دارد. این مقاله با هدف ارائه یک پایه و اساس چنین چارچوب چند متغیره.

  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی