فروشگاه

ترجمه مقاله روش های مبتنی بر عامل هویت نام برند کسب و کار

name-tejarei-kasb-okar-123671845233333366666


چکیده فارسی

name-tejarei-kasb-okar-123671222

کلیدواژه: شخصیت نام تجاری، روش های پژوهش محور، ارزشیابی حساس

بخشی از مقاله  انگلیسی

Translated Summary:
Brand personality to the brand increasingly become an important concept and theory-based research platforms, an approach that is widely used brand character study. Criticized some aspects of the model primary factor that led to the development of the methods used in the development of the operating model. However, several problems remain that have not yet been addressed, and questions about whether these models are created exactly what to measure. This paper introduces and speech problems, confusion batch, scope changes
Keywords: brand personality, centered research methods, critical evaluation

توضیحات در مورد این مقاله و ترجمه آن

عنوان انگلیسی مقاله: Brand personality factor based models
عنوان فارسی مقاله: مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری : یک بررسی انتقادی
دسته: اقتصاد – حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۹

جهت مشاهده توضیحات کامل تر و دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.


ترجمه مقاله روش های مبتنی بر عامل هویت نام برند کسب و کار
  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی