فروشگاه

متخصص ثروت شوید

admin | سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۴۹ ب.ظ

» :: متخصص ثروت شوید

در کار و حرفه خود مغناطیس جذب پول شوید

 چگونه با ایجاد ذهن پول‌ساز و تفکر مالی به روش میلیاردرها ثروتمند شویم؟

 مهم‌ترین عامل ثروتمند شدن میلیاردرها «ذهن پول‌ساز و تفکر مالی» است!

 آیا میخواهید پول بیشتری را از حرفه خود کسب کنید؟

 دوست دارید پول بیشتری به سمت شما سرازیر شود؟

 آیا دوست دارید در مورد موفقیت مادی و مالی دانش بیشتری کسب کنید؟

 آیا رابطه صحیح برخورد با پول را میدانید؟

 بله پول درآوردن انقدرها هم سخت نیست.در واقع یکی از آسان ترین و لذت بخش ترین کارهاست. میشه پول درآوردن را به یک تفریح برای خود تبدیل کرد!!

 درسته! در جذب و ساختن پول ماهر شوید.با تهیه این محصول عالی در کسب و کار خود پول بیشتری را بدست آورید.با کسب مهارت و دانش لازم؛متخصص کسب ثروت حلال شوید.

 این مجموعه به شما کمک میکنه تا از اصول کسب درآمد آگاه شوید و با جاری کردن آنها در کار و زندگی خود؛نه تنها از لحاظ مالی پیشرفت کنید بلکه در همه جنبه های زندگیتان موفقیت بیشتری کسب کنید.

 مهم‌ترین عامل ثروت

 ثروتمند شدن افراد اصلاً اتفاقی نیست و دلایل زیادی دارد. مهم‌ترین عاملی که باعث ثروتمند شدن میلیاردرها می‌شود، نحوه‌ی تفکر و رفتار و اعمال آن‌هاست. ثروتمندان دارای ذهن پول‌ساز و تفکر مالی قدرتمندی هستند که برایشان ثروت تولید می‌کند. افراد به‌شدت بی‌پول هم به دلیل نوع افکار و اعمالشان وضعیت مالی وخیمی دارند. کسی که ذهن پول‌ساز ندارد، هرگز نمی‌تواند به ثروت برسد و اگر برحسب‌تصادف پولی به دست آورد، بازهم آن پول را به‌سادگی از دست خواهد داد! برای ثروتمند شدن نباید منتظر شانس باشید تا در قرعه‌کشی برنده شوید یا ارث بزرگی به شما برسد و یا گنج پیدا کنید؛ بلکه باید روش تفکر مالی را بیاموزید تا با اصول درست به ثروت برسید و همیشه ثروتمند باقی بمانید.

 

 دیدگاه‌های اشتباه رایج درباره ثروت و ثروتمندان

*ثروتمندان فقط با شانس، پارتی، کلاه‌برداری یا حقه‌بازی به ثروت می‌رسند.

*ثروت انسان را از خدا دور می‌کند و به فرد فاسدی تبدیل می‌کند.

*من به پول اهمیتی نمی‌دهم، زیرا پول چندان مهم نیست.

*من بدون داشتن پول می‌توانم خوشبخت باشم و نیازی به ثروت ندارم.

*ثروتمند شدن اصول و روش ندارد، بلکه باید سرمایه‌ی زیادی داشته باشم.

*برای اینکه به ثروت برسم، حتماً باید کار خیلی بیشتری انجام بدهم.

*من در هر شغل و سرمایه‌گذاری شکست می‌خورم و نمی‌توانم پول به دست بیاورم.

*من روش‌های مختلفی را برای پولدار شدن امتحان کرده‌ام، اما هیچ‌کدام جواب نمی‌دهد.

*من تحصیلات زیاد و کار پُردرآمدی ندارم و نمی‌توانم ثروتمند شوم.

*من امکانات و استعداد خاصی ندارم و این موضوع نمی‌گذارد به ثروت برسم.

*من اوضاع مالی وخیمی دارم و کسب پول زیاد برای من کاملاً غیرممکن است.

*اگر الان پولدار نیستم، حتماً خدا نمی‌خواهد به ثروت برسم و سرنوشتم این است.

*افراد بی‌پول و متوسط فقط با کار خلاف و گناه می‌توانند پولدار شوند.

*با یادگیری نمی‌توان ثروتمند شد و من نیازی به آموزش ندارم.


جهت دانلود و مشاهده ادامه توضیحات اینجا کلیک نمایید

 

  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی