دانلود رایگان مقاله انگلیسی ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی
admin | يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۲ ب.ظ
دانلود رایگان مقاله انگلیسی ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی
جهت دانلود ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.
مقاله لاتین: Values underlying the consumption of perfume: Social-semiotic approach
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.
اینجا کلیک نمایید.
این
کار با هدف، به دنبال مسیر در حال حاضر توسط Dubois و دوکن (1993) مشخص
شده، کشف در عمق که ارزش مصرف زیربنای عمل خرید و استفاده از عطر، یکی از
گسترده ترین محصولات لوکس 6 دسته بندی. ما
قصد داریم به ارائه یک مدل تفسیری سازه انتظارات و تضمینی از مصرف کنندگان
با اشاره به آن دسته محصول لوکس، و همچنین تعریف رسمی از گفتمان مربوط به
آن انتظارات، کمک به درک بخش لوکس و از فرآیندهای ذاتی به مصرف محصولات که در اختیار دارد. پس
از این خط فکری، مطالعه تجربی با هدف اکتشافی و یک روش کیفی، ابزار توسعه
یافته توسط مدرسه پاریس نشانه شناسی ساختاری انجام شد، با استفاده از تجزیه
و تحلیل در داده های آن،. ما
سعی کردیم به شناسایی، از طریق یک مطالعه نشانه شناختی از گفتمان از مصرف
کنندگان، مکاتبات ساختاری بین مقادیر خواست (به عنوان منطق مصرف) و
انتظارات خود را مربوط به یک دسته بندی محصولات لوکس (عطر). این اساس تجزیه و تحلیل متون مربوط به رونویسی از نوزده ساختار مصاحبه نیمه با مصرف کنندگان عطر بود. هر فرد خواسته شد برای بیان نظرات خود و تجزیه و تحلیل رفتارهای خود را بر اساس بازتابی از عادات مصرف کننده خود 7. مصاحبه
بین 1 خیابان و 16 سپتامبر سال 2004، perfumeries خارج در لیسبون و پورتو،
و یک نمونه مناسب از بیست و سه 8 مصرف کنندگان از محصولات را برای استفاده
خود انجام شد مورد استفاده قرار گرفت، به حداکثر رساندن تفاوت با توجه به
رایج ترین متغیرهای جمعیت شناختی اجتماعی .
دانلود
- ۹۶/۰۳/۱۴