فروشگاه

دانلود رایگان مقاله انگلیسی تجزیه و تحلیل وسیله-هدف رینولدز و گاتمن

جهت دانلود ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.اینجا کلیک نمایید.

روش انبار شبکه کلی ارائه یک مصرف کننده با سه محصول یا (کارت با) نام های تجاری، و سپس از او می پرسد / او که دو او / او احساس می کند را به بهترین بازی، و به همین دلیل یک سوم مناسب نیست در این درخواست می تواند R الکترونیکی peated چند بار (سه ترکیب نام تجاری وجود دارد در اینجا)، همیشه با دنبال "چرا درخواست" (یعنی "چرا این دو بازی، می کند و از سوی دیگر در مناسب نیست؟ '). گروه بندی طبیعی شامل بیش از سه محصول یا نام های تجاری، و برای conside مسابقات ممکن است rably تر از با انبار شبکه (حداکثر تعدادی از مسابقات در گروه بندی طبیعی بستگی به تعداد محصولات یا نام های تجاری استفاده می شود). پلهای می توانید از دو روش مختلف. در مرحله اول، درخواست پایین - فونز تا سیاسی S-. این شامل درخواست مصاحبهگر که ویژگی های یک مصرف کننده consi د اورژانس مربوطه و به همین دلیل، و غیره مصاحبه است پس از آن به کامپایل یک وسیله - پایان زنجیره ای از پایین به بالا (ویژگی → معانی → ارزش). و در مرحله دوم، مصاحبه می توانید، به محض او / او یک ایده که ارزش به نظر مهم بوده، شروع به هدف قرار دادن این پرسش که آیا و چگونه یک ارزش می تواند در عمل تحقق یابد. خط پایین از سوال (مقادیر → عواقب → لوکس) - این بالا است. اگر ارزشهای یک نام تجاری در حال حاضر پستی انسان WN، مصاحبه می تواند یک L- راست ترین دور شروع به پرسیدن بالا - سوالات پایین. هر نام تجاری است، حوزه های متفاوت از تماس های مشتریان است. FMCG / سریع - کالاهای مصرفی نام تجاری دارای سه: ظاهر محصول، ارتباطات بازاریابی، و هر فرصت ممکن بعد از - SA له خدمات. نام تجاری می تواند خود را متفاوت در هر یک از این سه حوزه را نشان دهد. حتی اگر ارزش نام تجاری به سراسر این سه حوزه ثابت باشد، روشی که در آن این را می توان در زمینه های عملی استفاده می کند متفاوت است. اگر یک نام تجاری جدید FMCG DS استن برای ارزش "قابل اعتماد"، به عنوان مثال، این مقدار می تواند متفاوت بر روی بسته بندی محصول از ارتباطات بازاریابی بیان شده است. فرمت های خرده فروشی حوزه های بیشتری برای بررسی از یک نام تجاری FMCG: ظاهر محصول (از نام تجاری خود)، کارشناسی ارشد R- ارتباطات keting، پس - خدمات پس از فروش، محصول، طرح فروشگاه و e رفتار ployee M-. هنگامی که استفاده از ابزار - تجزیه و تحلیل پایان، یک نقشه ارزش را می توان برای هر دامنه، که گاهی اوقات باعث می شود این روش به نیروی کار I- یک OU ها وارد شده است.

جهت دانلود ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.

جهت مشاهده مقالات ترجمه شده دیگر اینجا کلیک نمایید.

  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی