فروشگاه

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اثر نام تجاری داخلی بر تعهد کیفیت خدمات کارکنان

مقاله: IMPACT OF INTERNAL BRANDING ON SERVICE EMPLOYEE’S QUALITY COMMITMENT – STUDY ON I.T. SOLUTION SECTOR OF PAKISTAN

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.

در ابتدا، تعهد به عنوان یک نگرش ارتباط و وفاداری ب Y تعریف شده بود یک فرد (موریس، Lydka، و O'Creevy، 1993). بسیاری از نویسندگان تعهد مفهوم متفاوت، با این حال، (Reichers، 1985) اقدام به دهی دوباره مفهوم تعهد با مرور همه کار قبلی و آن را در قالب سه اجزا توضیح؛ عاطفی، رفتاری و شناختی. مؤلفه عاطفی است از تعهد نگرشی مشتق شده و به این معنی است که فرد متعهد به یک نگرش شناسایی با اهداف سازمان داشته باشند و احساس را با گرفتن در آن اهداف درگیر راضی است. Behav جزء ioral، با توجه به Reichers، از روش انتساب تعهد سرچشمه گرفته و این بخش به عنوان یک شاخص تعهد فردی به اعمال رفتاری است. هنگامی که یک شخص دارای تعهد رفتاری به سازمان، او / او تمایل دارد به دنبال تدابیری فعال در اهداف سازمانی و همچنین تلاش قرار داده در دستیابی به این اهداف. جزء شناختی، از این رو، یک نشانگر از فرایندهای ذهنی و برداشت از یک فرد در مورد ارزش های سازمانی که به تولید یک احساس جمعی اهمیت اهداف سازمان است.

  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی