دانلود رایگان مقاله انگلیسی تحول و آینده ای از بازاریابی سبز
دانلود رایگان مقاله انگلیسی تحول و آینده ای از بازاریابی سبز
جهت دانلود ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.
مقاله: EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.
اینجا کلیک نمایید.
بسیاری از سازمان ها می خواهند به نوبه خود سبز، به عنوان تعداد فزاینده ای از می خواهید مصرف کنندگان به خود را مرتبط با محیط زیست - محصولات endly جمعه در کنار، یکی از هم شاهد سردرگمی در میان مصرف کنندگان در مورد محصولات. به طور خاص، اغلب می یابد بی اعتمادی در رابطه با اعتبار محصولات سبز. بنابراین، برای اطمینان ضریب اطمینان مصرف کننده، بازاریابان سبز محصولات N صندوق را به صورت بسیار شفاف تر، و از نقض هر قانون یا استانداردهای مربوط به محصولات و یا شیوه های کسب و کار خودداری کنند. جنبه های منفی بازاریابی زیست محیطی عبارتند از: 1) فروش برق سبز در یک علامت - تا که می توانست به هر حال با هزینه مشترک توسط همه تولید شده است. یک نمونه از این می شود انرژی تجدید پذیر است که در حال حاضر یا می شود در پایه نرخ یک ابزار بدون برنامه سبز گنجانده شده است. این نوع از برنامه فروش چیزی به عنوان اگر آن چیزی است که بدتر از انجام هیچ بازاریابی سبز در تمام، چرا که این برنامه اساسا ناعادلانه و پرورش بدبینی مصرف کننده است. اگر ما اجازه این نوع از برنامه رخ می دهد، آنها را از بازار برای کسانی بازاریابان که در واقع ساخت یک تفاوت تضعیف می کند. 2) برنامه هایی که د ای نیست در برخی از راه مستقیم به نفع ژنراتور تجدید پذیر است. یک نمونه از این امر می تواند یک ابزار است که دارای یک قرارداد خرید برق موجود با ژنراتور های تجدید پذیر، اما هیچ سود از طریق به ژنراتور جریان نیست. 3) برنامه هایی که باعث laims کاذب c و به اندازه کافی اطلاع مصرف کنندگان در مورد ماهیت محصول خود را. به عنوان مثال، فروش "هسته ای و زغال سنگ رایگان" قدرت زمانی که دلار مصرف کننده را به یک هسته ای ارسال - و زغال سنگ - داشتن ابزار. N uclear مصرف کنندگان پیدا کردن دلار های خود را به صاحبان گیاهان آنها را دوست ندارم هدایت شده است - این دستور غذا برای ایجاد بدبینی، پس از آن که ضد است. الکترون و دلار قابل تعویض هستند، بنابراین، در این موارد انواع، مگر اینکه بازاریاب می تواند به عموم مردم ثابت کند که دلار مصرف کننده آنها در حال جمع آوری انجام هیچ تی به هیچ وجه حمایت از نیروگاه های هسته ای و زغال سنگ، و پشتیبانی تنها منابع به عنوان "سبز ادعا ، "چنین ادعاهایی باید ساخته نشده است.
دانلود
- ۹۶/۰۳/۱۵