دانلود رایگان مقاله انگلیسی تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها
دانلود رایگان مقاله انگلیسی تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها
جهت دانلود ترجمه این مقاله اینجا کلیک کنید.
مقاله: COMMENTARY Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutions
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.
اینجا کلیک کنید.
با توجه به نظریه معنی پایان، آن را ممکن است به پیوند پی در پی در یک سلسله مراتب ارزش، ویژگی های محصول (A) به عواقب استفاده از محصول (C) و به ارزش های افراد (V)، تشکیل یک زنجیره به نام نردبان، توالی ACV و یا به معنای پایان (MEC). تعداد قابل توجهی از مطالعات بازاریابی در حال حاضر از این روش شامل انواع مختلف محصولات، مانند کالاهای ملموس مانند نوشابه (گاتمن، 1997)، ماست (Vriens و هافستد، 2000)، تنقلات (Dibley و بیکر، 2001)، اتومبیل انجام شده است (آلن، 2001)، خانه های (Coolen و Hoekstra و، 2001)، آیتم های صبحانه (Manyiwa و کرافورد، 2002)، خدمات مانند آن ارائه شده توسط موزه ها (Thyne، 2001)، هتل ها (Orsingher و MARZOCCHI، 2003)، مدارس (Veludo- د-Oliveira و ایکدا، 2004) دوره (گلدنبرگ و همکاران، 2000)، بازیافت (باگوزی و Dabholkar، 1994) و نوزاد تغذیه (Gengler و همکاران، 1999). در بخش بعد به مراحل اصلی پلهای و نتایج آن توصیف می کند. مراحل اصلی و نتایج پلهای یک راهنمای نه تنها برای انجام مصاحبه، بلکه همچنین برای تجزیه و تحلیل داده فراهم می کند. در پروب پلهای مخاطب است در مورد انواع ویژگی های که ممکن است توصیف و یا تشخیص مارک های یا محصولات پرسید. با توجه به رینولدز و گاتمن (1988) این را می توان به سه روش به دست آمده. یکی از اولین به یک تکنیک به نام "مرتب سازی سه گانه" که در آن سه محصول مجزا و یا مارک های ارائه شده و مخاطب خواسته است برای نشان تفاوت ها و شباهت که دو نفر از آنها در رابطه با یک سوم دارند اشاره دارد. با توجه به عنوان مثال از خدمات هواپیمایی مصاحبه کننده می توانید بپرسید: "چه چیزی می تواند کلاس اول از کلاس کسب و کار و یا کلاس اقتصاد تشخیص"؟ در روش دیگر به نام "تفاوت ترجیح مصرف» از مخاطب سوال است نشان می دهد که چرا یک نام تجاری در مقایسه با دیگران مطلوب تر است. به عنوان مثال، "به نظر شما، چرا کلاس اول یک ارجح ترین است"؟ روش توصیه می شود آخرین نامیده می شود "تفاوت های مناسبت" که در آن مشتریان می باشد
دانلود
- ۹۶/۰۳/۱۵