فروشگاه

دانلود رایگان مقاله انگلیسی عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید دوباره مشتری

مقاله: Factors influencing Internet shopping value and customer repurchase intention

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.

حفظ وفاداری مشتری در دراز مدت عوامل تعیین کننده در موفقیت کسب و کار خرید اینترنتی است (Chen و چنگ 2009، Chiou و پان 2009، کوان و همکاران 2008، لیو شیائو و 2008، زیتامل و همکاران 2002). پژوهش های قبلی (Hellier و همکاران 2003، Tsai و هوانگ 2007) دریافتند که خرید مشتری تکرار دلیل وفاداری بلند مدت مثبت به افزایش سودآوری و رشد یک شرکت (ملا و نوسان licker 2001). بنابراین، مطالعه حاضر در نظر '' مشتری خرید مجدد قصد، '' که نشان دهنده وفاداری، به عنوان یک ساختار برای برآورد موفقیت کسب و کار خرید اینترنتی و نه '' قصد استفاده، '' یک ساختار کار گرفته شده توسط مطالعات قبلی (و همکاران کوان است. سال 2008، لو و Su 2009، نیکولا و مک نایت 2006، وانگ 2008) و بر اساس Delone و مک لین مدل موفقیت تجارت الکترونیک (2003، 2004). با توجه به افزایش فراگیری و محبوبیت خرید اینترنتی، ساختار دومی نتواند به تصرف خود در ماهیت واقعی موفقیت کسب و کار خرید اینترنتی. مطالعات قبلی نشان می دهد که سودمندی خدمات ادراک شده، رضایت خرید آنلاین، و گذشته تجربه خرید آنلاین

  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی