دانلود رایگان مقاله انگلیسی مسئله ی مسیریابی خودرویی با استفاده از تقاضاهای تصادفی(استوکاستیک)
admin | سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۳۴ ب.ظ
دانلود رایگان مقاله انگلیسی مسئله ی مسیریابی خودرویی با استفاده از تقاضاهای تصادفی(استوکاستیک)
جهت دانلود ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید
مقاله: The capacitated vehicle routing problem with stochastic demands and time windows
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.
اینجا کلیک نمایید
تجارت بین بیش از ظرفیت خودرو و در پایان مسیر با ظرفیت بیش از حد. روش حل اصلاح کلارک و رایت [14] الگوریتم پس انداز بود. سهم عمده ای به CVRPSD پایان نامه Bertsimas است [15] که چند مرزهای، و همچنین خواص مجانبی و theore- بهکمک مشتق شده است. در LAPORTE و همکاران [2] توزیع تقاضا کلی تر در نظر گرفته شد و محل انبار نیز یک متغیر تصمیم بود. شاخه دقیق و الگوریتم کاهش پیش برای نسخه شانس محدود از مشکل تباط قرار گرفت. MAS
Bertsi- [4] شواهد تحلیلی مفصل داد که پیشینی و استراتژی های بهینه سازی
مجدد خیلی مشابه هستند، و این یک بهینه سازی پیشینی یک جایگزین رقابتی و
عملی به دوباره بهینه سازی است. Laporte و Louveaux [5] یک روش کلی عدد صحیح L شکل برای برنامه های تصادفی با توسل توسعه یافته است. این
الگوریتم شاخه و برش اضافه می کند کاهش امکان سنجی به یک فرمول جریان آرام
از مشکل تا زمانی که یک راه حل صحیح امکان پذیر است یافت می شود. اکتشافی جستجوی ممنوع ارائه شده توسط Gendreau و همکاران [7] برای حل یک مشکل مسیریابی وسایل نقلیه تصادفی که در آن MERS custo- حاضر با احتمال هستند و خواسته های تصادفی استفاده شد. Gendreau و همکاران [6]
همچنین یک الگوریتم عدد صحیح L شکل برای مدل توسل از CVRPSD استفاده که در
آن تابع جریمه هزینه به جلو و عقب سفر به انبار با توجه به شکست مسیر است.
این بررسی توسط درور و همکاران [16] بر اثر بر روی انواع عامل و سرویس سیاست، خواص و مدل برای CVRPSD. خوش تکرار سیاست تقریبی و یک الگوریتم اجرای یک مرحله: اخیرا، Secomandi [17] CVRPSD با استفاده از دو الگوریتم تقریبی حل شده است. یانگ و همکاران [18]
یک برنامه نویسی پویا تابع هدف بازگشتی برای CVRPSD و اپراتور یا-OPT
پیشنهادی به صورت تصادفی با استفاده از یک تقریب سریع putation کام اقتباس
شده است. لاپورته و همکاران [8] توسعه یک الگوریتم L شکل بهبود یافته عدد صحیح برای CVRPSD با پواسون و خواسته طبیعی است. Haugland و همکاران [19] در نظر گرفته طراحی ولسوالی وسیله نقلیه برای CVRPSD. جستجوی ممنوع و چند شروع اکتشافی برای مشکل توسعه یافته و مقایسه شد. قهوهای مایل به زرد و همکاران [9]
مورد مطالعه قرار یک نوع چند هدفه و چند مدل از CVRPSD، و یک الگوریتم
تکاملی چند هدفه که incorpo- امتیاز دو روش اکتشافی VRPSD خاص برای اکتشاف
محلی و یک روش شبیه سازی مسیر برای ارزیابی تناسب اندام از راه حل های
ارائه شده است. Secomandi و مارگوت [12] یک روش راه حل دوباره بهینه سازی جزئی برای CVRPSD ارائه شده است. مندوزا و همکاران [10] مقالهی یک الگوریتم ممتیک ترکیب عملگرهای ژنتیک و روش های جستجوی محلی برای CVRPSD چند محفظه. در نهایت، ترویج و همکاران [20] نمونه مونت کارلو و شاخه های محلی به راه حل مشکل مسیریابی تک وسیله نقلیه با خواسته های تصادفی ترکیب شده اند. بررسی مسیریابی خودرو تصادفی را می توان در Cordeau و همکاران در بر داشت. [21].
- ۹۶/۰۳/۱۶