فروشگاه

دانلود رایگان مقاله انگلیسی فاکتورهای تأثیر گذار بر رفتار خرید مشتری در زمینه ی خرید آنلاین

مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.

تازگی، کفایت، بازیگوشی، ثبات و قابل فهم Delone و مک لین، 1992؛ وانگ و قوی، 1996؛ ماه و کیم، 2001). اطلاعات ارائه شده توسط فروشگاه های آنلاین باید خدمات به مشتریان و جستجوی محصول پشتیبانی می کنند. چنین اطلاعاتی باید در پیش بینی کیفیت و استفاده از یک محصول یا خدمت؟ Wolfinbarger و Gilly، 2001) مفید و مناسب باشد. برای برآوردن نیازهای اطلاعات مصرف کنندگان، چنین اطلاعاتی باید تا به روز در ارائه محصولات و خدمات می شود، به اندازه کافی برای کمک به مصرف کنندگان به یک انتخاب، سازگار در نمایندگی و قالب بندی محتوا، و آسان به درک وانگ و قوی، 1996؛ ژانگ و همکاران ، 2000). ؟ لذت، سرگرمی و طنز ابعاد مهم تشکیل نگرش و قصد رفتاری به سوی یک سایت آگاروال و Karahanna، 2000؛ ماه و کیم، 2001). بنابراین، بازیگوشی یک عامل برجسته در ارائه اطلاعات مبتنی بر وب است.

  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی