فروشگاه

دانلود رایگان مقاله انگلیسی رهبری تحول گرا و بازارگرایی: استراتژی های رقابتی و عملکرد واحد کسب و کار

مقاله: Transformational leadership and market orientation: Implications for the implementation of competitive strategies and business unit performance

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.

استراتژی تمایز بازاریابی فراهم می کند منحصر به فرد و نقاط اختلاف از طریق تصویر، خدمات به مشتریان، ING advertis-، تبلیغات، توزیع، و سایر فعالیت های مربوط به بازاریابی. در حالی که یک من nnovation استراتژی ntiation differe تضمین عملکرد، طراحی، عملکرد، و تجربه روش مصرف منحصر به فرد و برتر است، یک استراتژی کم هزینه دستیابی به ساختارهای کم هزینه از طریق پالایش برتر، بهره برداری و کنترل از امکانات و منابع است. به عنوان مثال، شرکت ها اغلب استفاده از اتوماسیون، نوسازی، استفاده از ظرفیت، و اقتصاد مقیاس برای دستیابی به هزینه پایین تر است. پورتر (1980) ادعا می کند که اثربخشی تمایز و استراتژی کم هزینه نیاز دارد نه تنها معمول بلکه مجموعه های مختلف از مهارت ها، منابع، و شایستگی است. به طور خاص، بازاریابی و مهارت های مشتری-ارتباط برای استراتژی تمایز بازاریابی هستند بیشتر مربوط به؛ تحقیق و توسعه قابلیت و مهندسی محصول برای استراتژی تمایز نوآوری حیاتی هستند؛ و بهره وری فرآیند و ING مهندس برای استراتژی کم هزینه مهم ترین است.

  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی