فروشگاه

دانلود رایگان مقاله انگلیسی رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار

مقاله: The Relationship between Customer Satisfacation and Shareholder Value

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.

بنابراین، هدف این مقاله را مورد آزمون قرار الکترونیکی بیشتر از نزدیک linkes بین رضایت مشتری و ارزش سهام. نخست رابطه نظری مطالعه. سپس، یک Y گل میخ تجربی با داده ها از ACSI و داده Q توبین برای 99 شرکت بین سال های 1994 د 2002 انجام شده است. به سوالات زیر پرداخته شده است. (1) یک ationship نگارش بین رضایت مشتری و ارزش سهام وجود دارد؟ (2) آیا این ationship نگارش قوی و یا آن را توسط اغتشاشات از بازارهای مالی پس از تی وی از 2000 آغاز تحت تاثیر قرار؟ (3) چه زمان تاخیر بین رضایت مشتری و تاثیر آن بر ارزش سهام است؟ (4) آیا یک سطح بهینه از رضایت مشتری، که، اگر تجاوز، ارزش از بین می برد وجود دارد؟

  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی