فروشگاه

 

آیا قالب واکنش گرا در کسب و کار اینترنتی و آنلاین مهم است؟


برای گرفتن جواب های خود لطفا متن پایین را بخوانید.


امروزه با پیشرفت علم و به وجود آمدن انواع وسیله های ارتباطی گوناگون مانند موبایل ، تبلت و دیگر وسیله های ارتباطی اینترنتی که این رشد علم روز به روز در حال افزایش یافتن است که بیشتر افراد نسل های امروزه برای برآورده شدن نیازهای خود از این وسیله های ارتباطی استفاده می کنند به طور مثال برای خرید وسایل خانگی و یا سفارش دادن غذا و … که باعث به وجود آمدن شغل ها و یا کسب و کارهای آنلاین شده است که قالب واکنش گرا یکی از مهم ترین و پراهمیت ترین گزینه برای گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر است که تاثیر بهتری در رتبه سایت و قرار گرفتن در صفحات اول موتور های جستجوگر است که برای راحتی جستجو کننده در فضای مجازی که صفحه وب سایت که باز میشود از طرف بازدید کننده که ممکن است توسط موبایل و یا تبلت به صفحه دلخواه وارد شوند که قالب واکنش گرا با واکنش و یا به صورت صفحه موبایلی و یا دیگر وسیله ها باز شود منظور از این متن با اندازه های گوناگون صفحه باز شود را ریسپانسیو  می گویند . که مانند تصاویر پایین برای شما آمده شده است برای درک بیشتر این موضوع. جهت مشاهده قالب با واکنش گرا بودن.


انواع تصاویر با واکنش های گوناگون با وسایل های ارتباطی مختلف با اندازه های هر کدام برای درک بهتر شما دوستان عزیز
 

۱ – تصویر صفحه نمایش کامپیوتر

۲ – صفحه موبایل

۳- تبلت

جهت شناسایی یک وب سایت و یا قالب که آیا واکنش گرا است یا نه برای این کار در صفحه کلید کامپیوتر خود با گرفتن همزمان (دکمه های کنترل + شیفت + کلمه ام انگلیسی) – (ctrl+shift+m) می توان به این موضوع پی برد. و یا سایت های هستند که برای این کار وجود دارند که با جستجو کردن در گوگل و درج سایت در آنجا جهت مشاهده قالب است.

منبع : www.neetweb.ir

  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی