فروشگاه

چگونه در کسب و کار خود پیشرفت و موفق شویم؟ ( Business )

admin | سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۴۲ ب.ظ

به نام خدا

 

کسب و کارچگونه در کسب و کار خود پیشرفت و موفق شویم؟ (Business)

 

شروع کن دوست من نترس خدا بزرگه
 

 

موفقیت از آن توست ، تو توان موفقیت و داری

 

روز به روز همه چیز رو به پیشرفت است . نه این که پیچده تر شدن به اعتقاد من همه چیز داره رو به راحت تر شدن پیش میره و پس راه موفقیتم زیاده.

 

به طور کلی اکثر مردم میگن کسب و کار خیلی کم همه کاسه چه کنم چه کنم به دست گرفتیم نه اینطور ایم که میگن نیست نه دوست عزیز باید یه کمی فکر کرد از کجا چگونه شروع کنیم تا به رمز موفقیت برسیم رمز موفقیت ما در چیست دوست عزیز فقط فکر کنیم و شغل مورد علاقه خود را پیدا کنیم و از روی علاقه کار ایجاد کنیم . نه از روی زور به طور مجبوری.

 

چگونه می توان یک کسب و کار راحت به وجود آورد؟ (که انواع آن و توضیح برای هر کدام)

 

۱ – شغل آزاد
 برای خود کار کرد به نظر من اراباب و ریس خود شدن دستور دادن پیشرفت کردن.

 

 ۲ – شغل غیر آزاد (کارمندی) و …
 یا زیر دست کسی کارکردن از این اون دستور شنیدن و صبح زود از خواب بیدار شدن مرخصی ساعتی و یا روزانه و … گرفتن.

 

در مورد شماره یک صحبت می کنیم . یعنی شغل آزاد که اسمش روی خودش مشخص.

 

دوست عزیز به نظر من انسان باید خودش خلق کنه تا برسه به اون چیزی که دلش میخواد در اوج موفقیت به آن دست پیدا کنه. ما آدما امروزه سراغ یه کاری که میریم تا این که شکست میخوریم ، دست از آن کار بر میداریم .  دیگه ادامه نمیدیم میشنیم به خودمون هی میگیم نه نمیشه نمی تونم به جای این چیزا باید راه چاره رو و پیدا کردن و شیوه جدید و امتحان کردن از این در نشد از اون در به قول یکی از این خوانندها واسه هر در بسته یه کلیدی است ولی بایید گشت و پیدا کرد و ایجاد کرد در هر کاری سخت ترین راه شروع و یا استارت زدن  بعد از آن کارها به امید خدا به سوی موفقیت حرکت کردن و اگر بازم شکست خوردی یک روش دیگری و امتحان کن فقط نشین.
در کسب و کار به نظر من علاقه و لذت بردن از آن کار و یا شغل مهم است اگر در کاری که توش راحتی و شوق در آن نباشه و فقط زور باشه عامل موفقیت در آن کار خیلی خیلی کم و شکست در آن حتمی است پس بایید با علاقه یک کاری و انتخاب کرد. و شروع کرد .

 

این هم یک مقاله دیگر در مورد کسب و کار از سایت نید وب

 

منبع:www.needweb.ir

  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی