فروشگاه

مراحل اصلی راه اندازی کسب و کار اینترنتی الکترونیکی

admin | سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۴۱ ب.ظ

موفقیت در حال رشد سایت های تجارت الکترونیک در سراسر دنیا باعث شده است که شیوه توسعه سازمانی واقعی تر از همیشه باشد.

این که آیا شما به دنبال افزایش درآمد ماهیانه خود هستید یا می خواهید کسب و کار تمام وقت را شروع کنید یا فقط محصولات خود را در دنیایی اینترنتت به اشتراک بگذارید، راه اندازی یک سایت تجارت الکترونیک، بستر مناسب برای ایجاد آرزوهای شماست. 

ما در Befort می خواهیم ببینیم که ایده های کسب و کار اینترنتی شما را از یک کسب و کار به واقعیت تبدیل می کند، به ویژه که تجارت الکترونیک در خاورمیانه تا سال 2020 به 13.4 میلیارد دلار می رسد و ما نمی خواهیم آن را از دست بدهیم. به همین دلیل این هفته ما یک مروری مختصر از همه چیز که شما نیاز دارید پروژه تجارت الکترونیکی خود را از پانل طراحی به اینترنت دریافت کنید.


پیشنهاد »  چگونه یک سایت را seo کنیم


محصول را انتخاب کنید

هنگامی که تجارت الکترونیکی خود را شروع می کنید، جنبه های بسیاری وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما مهمترین سوال که باید برای هر پروژه تجارت الکترونیک پاسخ داده شود، چیزی است که شما آن را فروختید.

بازار تجارت الکترونیک رقابتی است، بنابراین شما باید به مناطقی که دارای مزیت هستند نگاه کنید. این ممکن است به این معنی باشد که شما محصولی را که طراحی کرده اید به فروش می رسانید، به یک جامعه خاص در بازارهای طلا فروش می دهید یا در اوایل روند انتخاب جدیدی پیدا می کنید. اطمینان از داشتن یک محصول پایدار و رشد از ابتدا به ایجاد یک پایه قوی برای تجارت الکترونیک کمک می کند.

یک برنامه عملیاتی را بسازید

توسعه یک طرح کسب و کار روشن برای ایجاد یک کسب و کار موفقیت آمیز بسیار مهم است، نه فقط به دلیل اینکه تجارت الکترونیک شما به صورت آنلاین انجام می شود، آن را یک استثنا می کند. شما نیاز به یک طرح کسب و کار دارید که شامل یک استراتژی برای تامین مالی، بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کار است.

شما باید یک ایده روشن از اینکه چگونه برای رسیدن به موفقیت و مراحل مورد نیاز برای دستیابی به آن، به دست آورید. مهمترین نتیجه این مرحله، ایجاد یک برنامه بلندمدت برای آنچه که کسب و کارتان را می خواهید، خواهید داشت.

سایت تجارت الکترونیک خود را ایجاد کنید

اگر یک پسزمینه فنی برای ساخت سایت خود از قفسه داشته باشید، این همیشه گزینه ای است که وجود دارد، اما امکاناتی وجود دارد که شما می خواهید از منابع موجود در حال حاضر برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین استفاده کنید. با سایت هایی مانند Shopify و Commerce Squarespace شما می توانید نام دامنه خود را خریداری کنید و از ابزارهای موجود در این سایت ها برای ساخت یک وب سایت اختصاصی از زمین استفاده کنید.

پس از تکمیل قسمت های فنی سایت، باید درباره طراحی کلی وب سایت خود فکر کنید. شما باید یک چارچوب کلی برای سایت، سرفصل ها را تنظیم کنید و محصولات خود را به دسته هایی که آسان به جستجو و هدایت هستند، سازماندهی کنید. شما همچنین باید بخش بخش فروشگاه را تکمیل کنید و تصمیم بگیرید که آیا از یک وبلاگ برای این شرکت استفاده خواهید کرد.

فهرست اقلام فروشگاه و حمل و نقل

علاوه بر تعیین اینکه چه چیزی شما را به فروش می رساند، باید درباره ساختن موجودی خود فکر کنید. اگر خودتان را تولید نکنید، باید یک منبع را پیدا کنید یا راهی پیدا کنید که از طریق مجدد توزیع شود.

حمل و نقل سفارش دیگری است که ممکن است کسب و کار شما را بسازد یا نابود کند. اگر یک شریک حمل و نقل بی تجربه را انتخاب کنید، ممکن است مشتریان تجربه بدی داشته باشند که می تواند منجر به بازخورد منفی شود. زمان را بفهمید که شرکت های مختلف تدارکات چه چیزی را ارائه می دهند و اگر مطمئن نیستید، از مشاوره بگیرید.



بازاریابی وب سایت شما

هنگامی که کسب و کار خود را ایجاد می کنید، لیستی از موجودی خود را ایجاد کرده و با همه (یا حداقل) نقطه های شکست در وب سایت خود مقابله کنید، زمان شروع فکر کردن درباره رسمی شدن شرکت است.

چگونه وب سایت خود را راه اندازی می کنید به مقدار زیادی بر منابع موجود شما بستگی دارد. اگر کسب و کار شما کوچک است، حتما از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ سایت خود استفاده نکنید. پس از راه اندازی یک وب سایت نباید طرح بازاریابی خود را پایان دهید، مطمئن شوید که از Google Analytics برای بهتر درک مشتریان و عادات خود استفاده کنید. برای اینکه سایت شما موثر باشد، باید به طور مداوم برای توسعه پایگاه مشتریان کار کنید.

پیوستگی کسب و کار را حفظ کنید

پس از اتمام همه چیز و اطمینان از اینکه سایت اجرا می شود، تنها کار شما این است که آن را انجام دهید. در تمام جنبه های فنی را امتحان کنید و به هرگونه آسیب به سایت ریشه کن کنید. شما همچنین باید درک سهام شرکت، تصمیم گیری در مورد محصولات جدید که متوقف خواهد شد، و ارائه خدمات به مشتریان برای حفظ مشتریان راضی است.

کسب و کار اینترنتی را از کجا شروع کنیم و موفق بشویم

منبع : وب نید

  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی