فروشگاه

دانلود قالب وردپرس عکاسی

admin | چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۷ ب.ظ

قالب وردپرس عکاسی یا قالب وردپرسی (Lens)، که یکی دیگر از شاهکار های هنر طراحی قالب وردپرسی می باشد رو امروز در سایت وردپرس سور برای دوستان وردپرسی آماده کردیم، که به جرات می توان گفت یکی از قالب های سبک، زیبا و ازجمله مخصوص برای افرادی که به هنر عکاسی علاقمند هستند. البته دوستانی که دنبال یک قالب مناسب برای ایجاد و ساخت سایت برای چیدمان تصاویر نمونه کار خود هستند نیز می توانند از این قالب نمونه کار وردپرسی بهره ببرند.

 

قالب وردپرس عکاسی

قالب وردپرس عکاسی

یکی از خصوصیات با ارزشی که می تونیم به اون اشاره کنیم تکنولوزی بکار رفته در ساخت قالب هست که به صورت تمام آجاکس هست. که در کنار انیمیشن های زیبایی این قالب وردپرسی رو منحصر به فرد کرده است.این قالب عکاسی از لحاظ سرعت بارگذاری و لود سایت بسیار عالیست و می توان گزینه مناسبی برای راه اندازی سایت نمونه کار و گالری باشد.

 

اگر بخواهیم به صورت مختصر امکانات قالب وردپرس عکاسی رو خدمت دوستان عرض کنیم می توان به موارد زیر اشاره کنیم:

قالب وردپرس عکاسی یا (Lens) به صورت کاملا پریمیوم عرضه شده تا دوستاران این قالب بتوانند سایت خود را به صورت کاملا دلخواه ایجاد کنند. می توانید نمونه کار های خود را به صورت مشبک ، پازلی، تمام عرض و اسلایدری چیدمان کنید.

 

لود بسیار بالا: این قالب به دلیل استفاده از تلنولوژی آجاکس دارای سرعت لود بسیار زیادی می باشد، که  امتیاز بسار مهمی برای یک سایت می باشد.

 

 

قالب وردپرس عکاسی

قالب وردپرس عکاسی

 

 

واکنشگرا بودن قالب وردپرس عکاسی: امروزه با توجه به موجود بودن دستگاه های مختلف وب گردی گوشی؛، تبلت و... ، یکی از ملزومات موجود در قالب واکنشگرایی هست. که خوشبختانه قالب عکاسی از این ویژگی بر خوردار هست.

قالب وردپرس عکاسی

 

داشتن همزمان سایت و فروشگاه کنار هم با قالب وردپرس عکاسی:  اگر در سایت خود نیاز دارید محصولی را بفروش بگذارید ، پس نگران نباشید چون این قالب با فروشگاه ساز ووکامرس سازگار و به خوبی با درگاه های بانک ایرانی هم هماهنگ هست.

 

 

53453451

 

قالبی هزار چهره با رنگ بندی متفاوت و قابل تغییر فقط با یک کلیک

 

235252

پشتیبانی از شورت کدها: یکی از راهای آسان در چیدمان صفحات سایت استفاده از شورت کدها هستند .که در این قالب وردپرس عکاسی از شورت کدهایی همچون جدول ها، ستون ها نوار پیشرفت و... که با استفاده از اونها می توان صفحات سایت خود  جهت  زیبا تر و حرفه ایی تر کنید.


  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی